onsdag 6 oktober 2010

Nöjd...


Är nöjd med min lediga dag.... Har städat, plockat undan och hunnit scrappa två layouter :-))
Har fått medicin så jag ska sova lite bättre, det blev till slut en ohållbar situation med alldeles för få timmar per natt. Det fanns ingen energi depå att plocka av och den måste jag bygga upp igen... Det är vad jag kommer prioritera den närmaste tiden, att göra saker jag mår bra av och som ger mig energi. Inte göra sådant som tar min energi...

Må gott! Jag återkommer med mer inspiration snart igen.

Kram Aase

4 kommentarer:

Marie/Mison sa...

Underbar layout och underbart kort Aase! Skönt att du fått ngt att sova på. Det behöver du! Utan att sova ordentligt kan ens värld rämna totalt - sett det, och upplevt det. Många kramar! Hoppas du blev nöjd med "fyndet" i postlådan... Kanske blev några kort från kryssningen att scrappa...

Karin sa...

Snygg layout!!! Hoppas nu du kan samla energi när du får sova ordentligt!Skönt att du ändå kan samla ihop energi till att scrappa för då laddar du säkert massor under tiden!
Kram

LottaM sa...

Underbar LO. Gillar kombon med rött. Det ger en varm och hjärtlig känsla. Hoppas att du får sova ikapp lite och att du får känna hur batterierna laddas lite undan för undan.

Jag hämtar mig sakta men säkert och njuter av att bara vara. Dessutom hinner jag ju blogga nu när jag måste ta det lugnt ett tag :-)

Kram Kram

joggemia sa...

Superfin layout med fina färger! Skönt att du fått medicin så du äntligen kan få sova.

Kram!