söndag 3 oktober 2010

Oktober....


Mitt favoritfoto från min femtioårs fotografering. Skickat lite mer bilder till framkallning, gjort många svartvita det gillar jag. Gjort en kaffelatte, med min fina lilla visp. Tänk vad kul det skulle vara med en sådan där maskin..... Får nog undersöka detta då jag uppskattar gott kaffe :-))  Varit ute och gått i 45 minuter det var uppfriskande innan det kom en regnskur. Nu har jag söndagsmys, med virkprojekt, KaffeLatte och en bit choklad, Lindt´s med seasalt. Försöker ladda mina batterier som blivit urladdade igen.... Mår så där, men kanske kommer jag tillbaks till livet snart....

Ha det allra bäst! Kram Aase

2 kommentarer:

LottaM sa...

Herre Gud va många snygga bilder du visat från din 50-års fotografering. Vilken kalaspingla du är och så himla lätt och ledigt du verkar föra dig framför kameran. För min del är det så illa att jag inte ens fastnar på bild :-) Hoppas att nu får en härlig kväll. NJUT och MYS det är du värd. Snart, snart kommer ljuset tillbaka. Kramar i massor Lotta

Karin sa...

Skickar lite extra energi härifrån och hoppas att dina batterier laddar sig ordentligt!
Kram