torsdag 4 november 2010

Prylgalen?



Prylgalen? Jag? Absolut inte men en lycklig ägare av denna kaffemaskin, mjölkskummare och blender ;)
Jag njuter av gott kaffe, kan göra en god smoothie och njuta av den... Mycket nöjd! Dessa maskiner är några av de fina födelsedagspresenter jag fick i lördags :) Tack! Alla mina vänner!!
Idag har jag varit hos mitt "Torsdagsställe"- viktväktarna, min viktresa har verkligen varit tuff och svår det sista. Det är klart att även den resan påverkas av hur jag mår! Men nu är jag en bra bit på väg igen, -2,3 kg var mitt resultat idag, då var det två veckor sedan jag vägde mig sist. Skönt, så skönt att det äntligen ger lite resultat. Av att räkna propoints, att träna och att sömnen är något bättre..... En bit på väg!

I morgon är det "Gå ut och äta" samt Biokväll med Rasmus & Ninja, ska bli super mysigt!
Kram till er alla! Aase

4 kommentarer:

Kajsa sa...

tack för gott kaffe...
den skummade mjölken blev som grädde på moset..
skönt med vår visit till pappsen.. den stärkte mer än jag förstod då och som jag känner nu.. TACK!
ha det så kul i morrn
stoooor kram från lillsis

Karin sa...

Snygga prylar till ditt kök och så mycket gott du kan njuta av! En resa med Propoints är verkligen extra tuff när livet inte är i balans! Bra jobbat!
Kram

Cath. sa...

Härligt med så fina presenter och gott kaffe är inte fy skam!
Skickar dig en stooor kram, önskar dig allt gott!

ItaPita sa...

fin fina saker =)
Kram