tisdag 14 december 2010

Nostalgi...


Inspirationslayout till Little Yellow house

Allt plockande och städande har gjort att jag hittat den där gamla fotolådan, det där dåliga samvetet av foton som aldrig hamnat i något fotoalbum utan i en stor låda. Det tar jag sedan..... Känns det igen???
Dessa foton hittade jag där och nostalgin slog ner mig med ett enda slag  -Mer, jag vill ha mer fart, mera fart....Högre Mamma högre!!!!
Lilla goa Britta, Emma, Sofia ca 1½ år gungar på lekplatsen. Idag är hon snart 24 år.
Jag *ler*, värmen och kärleken till mina barn omsluter mig och jag känner en stor Tacksamhet över dessa tre som betyder allt för mig, mina tre älskade barn, Johanna, Sofia & Rasmus!!!
Jag älskar er ända till stjärnorna och tillbaka, varje dag varje stund!

Livet blir lite lättare när man känner sina barns kärlek,
Kram & Sov Gott! Aase

3 kommentarer:

Marie/Mison sa...

Underbara ord Aase! Och jag verkligen älskar bilderna på din då lilla brutta. Hon påminner rätt mycket om Allibrallan faktiskt. Ja - layouten är fin den också;)

Kajsa sa...

haha.. ja jag minns den skruttan med på gungan.. som satt coh sjöng högt.. *gunga gunga gunga gunga gunga gunga gunga gunga gunga* ville aldrig stanna upp.. =)
Idag får jag hem min skrutta som mor och jag mindes från yesteryears med *mulona kommej mulona kommej* (myrorna) hon var hysteriskt rädd för myror.)
stoooor kram till dej

Karin sa...

Ja det är härligt med barnen....minnen från när de var små och all den glädje de ger oss nu!!!
Kram