lördag 11 december 2010

Vad glad jag blir.....


Kikade precis in på min favoritskiss blogg, Veckans Skiss Fick då se till min stora glädje att inspiratörerna valt min skisstolkning som Veckans Val, med motiveringen:  "En otroligt vacker layout med finstämda färger och spännande användning av masker och stämplar".  
Vad glad jag blir :) ett bra slut på fredagen som jag tillbringat med att städa, plocka och styla mitt hus. Nu är jag trött, sängen väntar och i morgon kan jag sätta mig vid scrapbordet som är alldeles nystädat!

God Natt! Mer inspiration kommer i helgen!

Kram Aase!

3 kommentarer:

Snor och Glamour sa...

Grattis Aase! Din layout är helt underbar och vi var alla eniga i teamet.
Ha en go lördagkväll vännen!
Kram!!

MissMian sa...

Wow, vilken underbar LO!!!! Älskar verklgien färgerna!

Karin sa...

Grattis!! Håller med om allt de skriver i den fina motiveringen!
Ha det gott!
Kram