lördag 22 januari 2011

Livskvalitet

StorBus, Filip 5 år

Att tillbringa tid tillsammans med StorBus är energi givande och ger livskvalitet. Filip och jag hade fredagsmys i går och han sov över tills idag.  Jag är så tacksam för att jag får tillbringa tid med små killarna. Nästa gång är det LillBus tur att vara hos mig ensam och sova över, jag vill ju gärna vara rättvis.... :) Idag sitter jag vid min älskade Lillis dator, min är inlämnad till Datadoktorn och jag hoppas den kommer åter snart igen för vad man är off utan sin dator.... Har fixat mail, kollat annat viktigt och snart är det dags för henne att åka ehmåt igen. Vilken tur jag har som har en sån underbar syster som kommer farandes med sin bärbara dator till mig!
 Love You Sis..... Hoppas ni får en bra helg!

Kram Aase
.

2 kommentarer:

Kajsa sa...

åh jag kommer sååå gärna såå .. det vet du... lite livskvalitet för mej med.. skönt att komma hemifrån en sväng.. =) tack för go mat.. njuter varje gång av din mat.. må bäst älskade systra mi.. kramen

Karin sa...

Hejsan!
Trist med datorn :(
Tänkte bara kolla om du vet om det är någon träff på G i Boråstrakten snart?