onsdag 23 mars 2011

Att berätta sin historia.....


Layout från Söndagens bilaga hos AlltOmScrap

Att berätta sin historia, det är ju en stor del av tjusningen med att scrappa! Att dokumentera speciella händelser eller upplevelser för att minnas.  I söndagens bilaga var det DT-teamets utmaning att scrappa en layout med fokus på texten. Jag gjorde denna för att få dokumentera all vår kärlek, hennes pappas och min till detta lilla knyte, vår förstfödda. Det finns många gamla foton att göra liknande av, att fokusera på texten och minnas alla mina barns födelse och uppväxt! Jag fick verkligen lust att scrappa igen, så det är bra med lite utmaningar av olika slag....


Ha det bäst! Kram Aase.

1 kommentar:

Karin sa...

Så sant det du skriver! Jag dyker just nu bland en massa gamla foton som jag hittat hos mina föräldrar. Finns ett sådant behov att hinna prata med mor om fotona!! De ska scrappas!