onsdag 20 juli 2011

Det ska va´gôtt att leva....


..... annars kan det kvitta...... "Galenskaparna" På allsång på Skansen!!!!

Visst är det, att det ska vara gott att leva!! Därför gäller det att Fånga dagen och Leva här och Nu! Men hur lätt är det? Svårare än man tror, men det blir verkligen lättare och lättare! Trots en hiskelig huvudvärk idag har jag lyckats med att beställa nya glasögon, köpa sovrumsgardiner till min son och fika med min allra bästa syster och systerdotter! Livet är gott att leva!  Imorgon blir det tvättstugan och en sväng på Torsdagskväll med Orup!! Det är gott med semester och tid att göra det man känner för just nu! NU är det vila i soffan och hålla tummarna för att huvudet vill det jag vill i morgon!!!!

En stor Kram till alla mina bloggbesökare, lämna gärna en kommentar så jag vet att just du läst vad jag har skrivit är alltid lika roligt!!!

Kram Aase

3 kommentarer:

monica sa...

hej
Hoppas huvudvärken ger sig. Ha en fortsatt bra semester.
Snart börjar min semester också. Har jobbat på jouröppet så 2 dagar kvar. ÄNTLIGEN
kramar
monica

Karin sa...

Visst är det härligt med semester! Hoppas huvudvärken ger med sig!
Kram

Cath. sa...

Trist med huvudvärk, hoppas den är borta nu. Och härligt att höra att du gör massa bra saker. Sänder dig massor av kramar, hoppas vi ses snart!