måndag 18 juli 2011

Mycket händer....



Supernöjd med paketinslagning och pakettags....

Allra finaste Dennis fyllde 50 år i veckan, det firades stort i lördags med en "Hej-Dundrande-Fest" i bästa partystil, trädgårdsfest med partytält....Lite ont i nackhåren hade nog flera stycken igår :) Men det får det vara värt när man är bjuden på god mat, gott att dricka och underhållning av två fina Morbröder med sångröst och gitarr, tal av bästa vännen och alla gäster som gav av sitt allra bästa festhumör för att göra festen till den allra bästa på länge.... :=)) Bara att njuta av att man får vara med!
JAG, lever verkligen semesterliv, tar dagen som den kommer och är öppen för en massa roligheter...... Helt plötsligt blev veckan fulltecknad :) Fika med finvänner, bio med allra finaste dottern Sofia, optiker besök med bästa LillSis, Torsdagskväll med goa, fina vännen Lena och på lördag ska vi hänga upp fina gardiner hos allra finaste sonen Rasmus i hans lya i Mölndal.....
Fullt upp, mycket händer men det är saker som fyller på batterierna och gör att jag mår bra!
Idag har jag haft några av mina fina Scrapvänner här, LillSis, Maria, Eva och Lotta! alla har vi gjort olika mycket men umgåtts och mått bra, det är det allra viktigaste! Inser att kvällen är sen, dags att krypa ner under täcket, läsa några rader i min bok och sedan Sova Gott!!

Ha det bäst! Återkommer med lite scrappat de närmaste dagarna!

Kram Aase!!

Inga kommentarer: