måndag 1 augusti 2011

Kloka beslut!


I botten av ett vattenglas.

Känner mig nöjd ikväll, fattat en mängd beslut som är viktiga för mig
 och mitt välmående och hälsa. Tagit första steget idag, andra steget kommer i morgon, tredje och fjärde på torsdag....Sen är det bara att fortsätta framåt och jag har några medhjälpare på vägen tur är nog det! Har en plan, har fokus och känner mig taggad! Nu eller aldrig! Vikt, motion och själavård! Håll tummarna jag berättar mer när jag kommit igång :=)

NU, ska jag njuta av min bok! Kram Aase

5 kommentarer:

Karin sa...

Jag håller tummarna för fullt...men hur ska jag nu kunna hantera mina stämplar???
Kanske blir det en scrapträff här i höst. Återkommer med datum! Vore kul om ni kunde ta er söderut. Jag längtar efter en riktigt härlig, lång scrapdag.

Marie/Mison sa...

Lycka till! Håller alla fingrar :)

Petra/Paradise sa...

Du kan hör?..
Mina glada hejjarrop härifrån Vimmerby!

Lycka till gumman!
Det här fixar du! :D

Kramisar

Petra/Paradise sa...

*Du kanske hör?* skulle det ju ståååå!! ;)
sorry!

Anonym sa...

Jag finns här! Kramis L