fredag 5 augusti 2011

Uppåt...


Liten insekt på väg mot högsta punkten.....

Jag är verkligen lyckligt lottad, som har ett toppen jobb och så många fina jobbvänner. En veckas jobb är avklarad och inte en tråkig stund, snarare tvärtom med hysteriskt roliga stunder. Hösten kan inte ha startat bättre! Jag har fått energin tillbaka och är fast besluten att lyckas med mitt projekt "Välmående"
Har klarat av veckans fyra måloch de beslut jag gjort: Köpa Friskis & Svettiskort, tränat på löpbandet 2grr/ 30 minuter och vägt in mig på Viktväktarna igen... NU är det fokus på att komma i mål! Med både kondition och vikt. Har bläddrat bland recept och skivit inköpslista, ska passa på att handla i morgon eller på söndag. Känner mig väldigt strukturerad då jag redan planerat in nästa veckas träning :=)

Må gott alla Bloggisar! Kram från mig.

Aase.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Hejja, vad duktig du är! Själv kör jag lite mer åt GI till, och är nöjd med att kommit iväg och simma två ggr den här veckan. Hoppas komma iväg på en promenad imorgon eller söndag också. Ja, planera in träningen är kanske det som måste till för min del när jobbet kör igång igen nästa vecka!

Karin sa...

Bra jobbat! Lycka till! Viktväktarna är bra. Jag började där till påsk (igen...) och har lyckats bra med maten, men borde skärpa mig med motionen.
Kram