fredag 9 september 2011

Fokus på texten


Vet att det inte är en humla på fotot, det är troligen en Ollonborre från Italien :)
Men gillade dikten så mycket så jag tog det bästa fotot jag hade till texten.

" Humlan kan inte flyga för vingarna är för små,
Den struntar i allt man säger och flyger ändå.
Säg mig du lilla humla, hur går den där flykten till?
Men humlan bara mumlar man kan allt man vill! "


Även denna layout kom till på grund av dikten jag hittade någonstans.....

" They know me in a way no one ever has
They open me to things I never knew existed
They drive me to insanity and push me to my dephts
They are the beat of my hearts, the pulse of my veins and the energy in my soul!
They are my kids!


Idag känns livet lite lättare, huvudet är inte så tungt som igår och dessutom är jag utvilad efter att sovit 12 tim i natt + 4 timmar i går på dagen. Ha en skön fredag!

Kram Aase!

1 kommentar:

Kajsa sa...

så fina LO du har gjort systra mi..
jag har skrivit av den fina dikten om my kids..=) har ju så fina foton på barnen så den ska jag scrappa nästa helg..=) skönt att huvudvärken släpper... och bra att du sover..stoooor kram till dej älskade Stor sis