söndag 4 september 2011

Höstmys = tända ljus


En lugn helg är nu slut, har laddat mina batterier! Läst, virkat och njutit av tända ljus..... Idag har jag umgåtts med mina fina Scrapvänner Eva & Lotta samt min LillaSyster Kajsa. En härlig pysselsöndag, fick gjort flera stycken layouter som kommer i bloggen så fort jag kan fota dem :) Ny arbetsvecka väntar i morgon och fler besök hos sjukgymnasten för min arm. Hoppas på en lugn och skön vecka. Dessutom ska jag fortsätta läsa i min nyaste bok som jag gett mig själv i för tidig födelsedagspresent!



Bild lånad av Kreativ Insikt


Ha det bäst!!! Kram Aase

1 kommentar:

Maria sa...

Hej Aase,
Vad kul att höra av dig igen, det var ju ett tag sedan. Förstod att mycket hänt sedan dess. Skönt dock att läsa att det vänt och att du är på rätt väg igen. Tungt när livet inte går som man vill men jag läste ditt förra inlägg och det verkar som om du tagit ett viktigt beslut. Har också lätt att lägga in vad andra tycker men som du mycket riktigt skriver, det är DITT liv, DU bestämmer för det är DU som ska leva det :-).
Vad kul att du gillade tidningen. Blev själv jättenöjd och det är en spännande erfarenhet det här med tidning :-).
Kram Maria