onsdag 23 november 2011

Lev ditt drömliv....



Vad är ett drömliv? Det kan man ju fråga sig.... Just nu är det för mig att komma i fas med livet, att slippa värken i armarna, att orka hålla en normal fart, inte denna zombiefart jag har just nu...
Behöver få lite energi, gladenergi, må bra energi, lyckoenergi det spelar ingen roll bara lite mer energi!! Undrar var jag ska hitta den? Jag söker efter energin och tar hand om mig själv!

Njuter av lite tända ljus, läser en bok och slötittar på TV. Onsdagskväll i stan....
Snart, är det Advent bästa tiden på året, mysmånad framför oss med pyssel & stök!

Kram Aase

5 kommentarer:

Mija ♥ sa...

Hej! Åter igen TACK för alla söta ord! Det är Mod Podge matt eller STUDIO Multi Medium matt. Det funkar bättre än decoupagelim tycker jag!

Kram, Mija

Linda sa...

Jaa du, drömlivet är svårt att få. Man får försöka göra det bästa utav det, även om livet ibland kan kännas tungt.

Kramar

Karin sa...

Hoppas du kan njuta av adventshelgen och alla vackra ljus i mörkret! Kram

Lisbet sa...

Å så bra ordspräk och så snygga...

Tess Ekwall sa...

wow!! vilken vacker tavla!!
verkligen superfin!!