måndag 21 november 2011

Ibland känns det bara för mycket...

Idag försöker jag verkligen tänka positiva tankar, jag försöker intala mig att nu vänder det. Det kan inte bli mer just nu, så nu är det nog det sista. Hur mycket ska det hända egentligen innan det tar slut?
Ja allt jobbigt alltså??? Idag fick jag inflammationshämmande medicin 3ggr/dag och  magmedicin för att klara av de första tabletterna och vanliga värktabletter vid mitt läkarbesök. Muskelfäste- och senfäste inflammation i axel/överarm. Ja det var väl som jag trodde i helgen när värken var som värst... NU måste det väl vända? Min vanliga problematik - fibromyalgin är också inne i ett skov..... Så just nu känns det så där, kanske känns det bätte efter lite sömn och några dagars medicinering....


Senaste canvastavlan.....
Har nog väldigt många änglar på besök, ( försöker jag intala mig ). Men dammsugaren åker fram om någon dag så jag njuter väl av mitt änglabesök :) Nästa blogginlägg blir  nog positivare, behövde gnälla lite och tycka synd om mig själv ikväll....

Kram Aase



2 kommentarer:

Sockergrynet sa...

Det är inte så mycket som behöver drabba en för att fibron ska blomma och du har varit med om massor den senaste tiden! Ta en dag i taget och försök göra saker bara för dig, så är jag säker på att det kommer att vända snart! Tänker på dig och sänder massor av varma kramar!!
/Marie

Ps. Älskar alla fina tavlor du gjort den senaste tiden, den här lite extra mycket! <3

Kajsa sa...

gnäll på du.. det får man,, det känns mkt bättre efteråt.. stor kram till dej allra finaste goaste syster..