fredag 9 december 2011

Art journal


Framsidan på min Art journal

NU är den klar min egen Art journal att samla alla mina kreativa ideér i när de ploppar upp i huvudet, eller när jag ser något som jag gillar. Kommer också göra en liknande för tankvärdheter & citat som man hör, läser eller på annat sätt möter i sin vardag.... 

 

Baksidan på min Art journal

Jag har länge tänkt göra en bok att samla mina ideér, tankar i för att slippa alla postit lappar. Jag fick ideén och tekniken till boken hos från min nya favorit blogg, hos Felicitas. Jag har fått jätte mycket inspiration genom att surfa runt på bloggar över hela världen. Min räddning när jag inte förstår allt som är skrivet och vill veta mer om tekniken eller materialet är, goggle translate.... Grymt bra!

Ha en mysig fredag!

Kram Aase 

3 kommentarer:

Anonym sa...

oh i love that one ;)
So great that you started an art journal for 2012!
thanks so much for your sweet words on my blog, Aase. I really preciate that!!!!

have a creative weekend ,)
hugs from Germany
Felicitas

Ulrika sa...

Åh så snyggt! Gillar verkligen den där "art"-stilen! Blir sugen på att testa!

Karin sa...

Superfin!! Kanske jag kan testa någon gång när julpysslandet är över. Kram