söndag 11 december 2011

Mixed media

Jag bara älskar att jobba med färger, mister, oljepastellkritor, akvarellkritor, medium, chipboards, masker & stenciler, enfärgat & mönstrat papper, strukturer, silkespapper, stämplar, bling, charms, band & spets, bokstäver & citat.  Att använda mig av det som finns i min närhet och låta det få kreativiteten att blomma ut ordentligt och resultatet blir dessa tavlor....


Den grå-vit-svarta har jag gjort på beställning så den är såld och den ska flytta hem till en familj någonstans i Boråstrakten. Hoppas de kommer njuta av den och ta till sig citatet. Det är inte hela världen om man inte dammsuger så ofta som man kanske känner att man borde..... Man kan göra annat med tiden som ger livskvalitet och glädje i livet.

Jag njuter av en skön tredje advent hemma i min mysiga lya, tredje ljuset brinner och i min mugg finns det nybryggt kaffe. Lukten av kaffe ger lite extra trivsel, tycker inte ni också det? Det får bli en dag i lugnets tecken då kroppen sagt ifrån, har rejält med värk idag. Jädra väder......
Lite julklappspyssel får jag nog muntra upp mig med och fortsättningen i min spännande bok...

Önskar alla mina bloggläsare en skön söndag! Glöm inte stanna upp och njuta lite emellanåt.

Kram Aase!

4 kommentarer:

Kajsa sa...

så fina tavlor.. du har en enorm kreativitet inom dej systra mi, skönt att du använder dej av den i din healing process.. You go Girl!! stoooor kram till dej love ya!

Marie sa...

Fina tavlor!
Har inte sett några änglar här men dom måste finnas i massor, det syns på alla tofflor.
Kram Marie

Linda Griffin sa...

Du gör så fantastiska tavlor! De är inte bara vackra rent kreativt, de viktiga budskapen är pricken över i:et!

Stor kram och hoppas du haft en mysig 3:e advent! ♥

Karin sa...

Så fina tavlor! Jag njuter för fullt av adventstiden. Ha det riktigt gott du också!
Kram