söndag 19 februari 2012

Två ♥♥

Finaste flickorna mina ♥♥♥
Sofia, tokfia gillade att busa och klä ut sig...
En typisk sommarbild från slutet av 1980 talet, flickorna med sin älskade Farmor på deras sommar paradis Torpet! Även dessa två layouter fanns med i min present till Sofia igår. Det var en mycket uppskattad present, vilket gladde mig otroligt! En minnes skatt som hon har resten av livet.

Utanför fönstret ser jag vita snöflingor singla ner, jag väljer nog att stanna inne. Jag tror det blir ett besök i min kreativa hörna... Har lite ideér som jag känner att jag vill göra idag. Ska göra några framsidor till mina nya uppstrukturerade pärmar :)

Ha en toppen Söndag!

Kram Aase

2 kommentarer:

allram/ Jenni sa...

Hoppas du fick lite gjort i ditt kreativa rum. Jag har varit på träff idag och vi gjorde ett litet minialbum.

Lotta sa...

Så mkt fint du gjort och jättefina kort på Soffipropp! Hoppas allt är bra med dig och att du har kul i skolan!!!! kramisar från lilla mig.