torsdag 23 februari 2012

Feberfrossa


Julklapp till en kär vän, barnens födelsedatum. Tre viktiga datum i livet....

Fått influensa, feber i tre dagar, nu är jag någorlunda feberfri. Har inte alls varit pigg, men gick i solen en sväng idag.  Det är vår ute kändes det som, snön hade smält och det var otroligt vackert. Trots allt grus efter sandning av trottoarer och vägbanor, men det lär ju ligga kvar ett tag till. Det finns hopp mina vänner att våren kommer även i år och i år ska jag minsann njuta!!!.

Jag gör allt för att krya på mig, anordnar en scrappträff till helgen vore för tråkigt att inte orka fullfölja den. Även om jag har back-up som håller i trådarna om jag inte kan SÅ vill ju jag vara där!!!

Så jag fortsätter min vila under filten! Ha det skönt alla bloggvänner!

Kram Aase

1 kommentar:

Kajsa sa...

ja och inte hade det varit roligt utan dej.. hihi.. men orkar man inte så orkar man inte. och då har man vi en anledning att fixa en träff igen.. =) ♥ krya på dej nu vännen så hörs vi.. love ya ♥♥♥