söndag 18 mars 2012

Balans är svårt


Bild från Internet
Tänk att det ska vara så svårt, att hitta balansen i livet. Att planera sin tid så kraft och ork räcker... Känns det igen? Kan tänka mig att det är fler än jag som lider av det dilemmat. I veckan som gick insåg jag att jag gjort det igen, planerat upp min egen tid för mycket. Allt kan man givetvis inte styra över men sin egen tid kan man ju faktiskt planera. Jag fick dra i nödbromsen och stanna upp!!
Dagen igår tillbringade jag i mitt eget sällskap med att samla kraft och bara göra det som jag ville.  Underbart skönt!!! Idag vaknade jag utav mig själv 06.40,låg kvar en tund och drog mig innan jag gjorde frukost.  Att sedan äta frukosten och en stor mugg kaffe framför Nyhetsmorgon är för mig en lugn och skön start på dagen. NU är jag redo för en dag med mycket kreativitet och säkerligen många glada skratt tillsammans med mitt ScrapGäng!
Ha en skön söndag! Ikväll ska jag se över min almancka, så min vecka blir lagom av allt!

Kram Aase!

Inga kommentarer: