onsdag 11 april 2012

Inramad

En av mina senaste tavlor inramad....

Den står i mitt sovrum och jag njuter av att titta på den och att kunna känna mig så nöjd med något jag gjort. Det är en tillfredställelse att njuta av sina egna alster, men visst är det svårt?

Genom en av bloggarna på min bloggrunda hittade jag via en annan blogg till ytterligare en..... ja ni vet ju hur det går till eller hur? Man bara länkar sig vidare så hittar man något som sätter spår hos dig. Just det råkade jag ut för härom kvällen, jag vågar inte ens fundera över hur många timmar jag scrollat upp och ner och fått en mängd inspiration och häpnat över hur mycket bloggägarinnan delar med sig.. Bloggen jag hittade heter "simply me" . Vilken underbar blogg, med så mycket att fästa blicken på, så vackra färger och underbara detaljer. Har också förstått att det finns en shop där hon säljer egna desigande saker... Måste undersöka detta mera! Jag hittade många fina vackra citat och tankvärdheter. Detta citat var bland det första som jag såg:

" Every artist writen her
 own autobiography" Hermy Ellis

Genast föddes det nya ideér, men jag tar det med ro och när tiden är mogen så dyker det säkert upp en tavla eller annat med detta för mig pefekta citat eller kanske något annat citat....!

Kram Aase!

Inga kommentarer: