måndag 30 april 2012

Må Bra tavla...

Jag tycker om affirmationer, små korta peppande meningar som gör att jag kan må lite bättre för stunden... Jag gjorde en tavla till mig själv härom dagen, blev super nöjd.
 Den hänger i hallen, precis vid klädhängaren, så jag ser den varje dag flera gånger. Tänkte att jag efter ett tag kan byta ut affirmationerna. Lite dålig bild, svårt att fota den på plats.....
Detaljbilder på alla fem små tavlorna, gillar det konceptet med flera småbilder. Får nog göra några fler sådana tavlor. Kan bli bra presenter eller ha till försäljning.
Jag jobbar några timmar idag, alla kan inte vara lediga när det är "klämdag" så vi har barn på fritids. Alltid mysigt att jobba sådana dagar, det blir lite annat! Men dagen i morgon kan jag fylla med vad jag vill.... Blir säkert något gjort i min "Kreativa Vrå"

Ha en skön Valborsmässoafton!

Kram Aase

9 kommentarer:

Linda Griffin sa...

Vilken fantastisk tavla Aase!! Du är så kreativt begåvad! Denna hade sålt som smör om du hade till försäljning. Jag hade definitivt köpt den :) Ha en härlig valborg och 1 maj. Kram ♥

Kajsa sa...

den är såå fin din tavla systra mi.. du är så duktig på att göra såna här tavlor..kramis...

Emelie sa...

Verkligen jättefina tavlor, blev lite extra nyfiken på den för ett tag sedan med ett vitt hjärta. Såg nästan ut som äggskal, eller var kanske så fallet?!
Ha det fint Kram Emelie

susanne lindén sa...

Jättevacker tavla med peppande små meningar...den ska du verkligen vara nöjd med!
Ha en fortsatt trevlig 1:a maj

Maria Helander sa...

Hej min vän!
Tack för dina varma och peppande ord på min blogg. Det fyller mitt hjärta med glädje att du följer med på min resa.
Du har så mycket skönhet och kreativitet inom dig och det är underbart att se vad du skapar.
Ha en Mindful dag och hoppas solen skiner på dig.
Varm kram

Karin sa...

Så fin tavla! Kanske något att ta efter och skapa sig en sådan tavla!
Kram

Sockergrynet sa...

Åh vilken underbar tavla!!! Ja gör fler och sälj! Det tycker jag!

kram

yes sa...

Å - vilken fin!!!! Små ord som kan betyda så mycket - varje dag och varje stund!! Klart att du ska göra fler, både att ge bort och sälja och kanske någon mer till dig själv :)

kram fylld med vårluft!

Angela sa...

Jättejättefin! Har kollat igenom en massa inlägg nu, och vilka underbara tavlor du gör! Jag är imponerad. Och inspirerad.