måndag 14 maj 2012

Hur svårt kan det vara?

Min första ArtJournalingssida.... Börjat på en sådan efter lite funderande. Blivit så inspirerad av Donna Downey´s Blogg "Simply Me"  Fler sidor är på gång...

Jag följer en del MåBra bloggar som jag länkat till, en är Ulrika Gabriel- Inspiratör& Coach, kolla in hennes blogg, mycket inspiration att läsa. Hon hade skrivit på sin blogg igår:
"Om inte DU tar hand om dig, vem gör det då?"

Mitt liv, mitt ansvar, hur svårt är det egentligen? Mitt ledord detta året är BALANS, men ack så svårt det är. Började super bra med kosten - LCHF och mådde bra i det, ändå börjar jag slarva när tröttheten kom krypande... NU måste jag ta tag i det igen! Jag blir så frustrerad över mig själv, vilken osäkerhet jag känner så fort det handlar om mig själv. Vad vill jag? Hur ska jag göra? Vad ska alla andra tycka? Allt som hänt mig har format mig, osäkerheten gillar jag inte den får jag jobba med!

Jag har några viktiga beslut att fatta och i en vecka nu har grubblandet tagit över, tänk att det ska vara så svårt. Jag har deadline idag på ett av mina beslut. Det har varit mycket grubblande i helgen och jag har pratat med de som känner mig bäst. Råden har varit lite olika, men det har också väckts fler tankar kring hur man kan tänka.... NU har jag fattat ett beslut, ändå pirrar det av osäkerhet. Idag finns det saker att ta itu med. Men faller allt på plats så kan det bli bra.....

Ha en skön Måndag!

Kram Aase!

1 kommentar:

sveas punkt. sa...

Vilka fina tavlor du gör! Hoppas du tar hand om dig och fattar de beslut som är bäst för dig!
Kram Sandra