fredag 11 maj 2012

Oj....


Livet liksom bara rullar på, jag jobbar, äter och ser till att vila för att orka jobba en dag till... Är det så livet ska levas? Tröttheten kan överväldiga mig och har gjort en längre tid. Jag vill ju mer än detta... Denna veckan har jag jobbat mer än jag ska, det kan jag inte! Möte på förmiddagen när jag börjar efter lunch, min enda tidiga dag med en eftermiddag hemma sov jag bort för jag var så trött, DropIn min hyfsat tidiga em, och sedan tre stängningar på avdelningen... Kanske inte så konstigt att det känns som tiden försvinner. Det är ju tur att jag känner mig lugnare inombords än på länge!

Jag ska snart till jobbet för veckans sista jobbdag, till 17. Bussen hem och är hemma runt 18.30... Restiden är återhämtningstid, då lyssnar jag oftast på någon bra sommarpratare eller musik. Skönt med helg, och en tre dagars jobbvecka nästa vecka, har vi tur kanske solen kommer tillbaks och ger oss lite energi!! Under tiden ska jag tänka över hur jag vill ha det med saker och ting!

Ha det bäst! Kram Aase!

Inga kommentarer: