tisdag 3 juli 2012

Sjuttiotvå....

Sjuttiotvå rutor är gjorda på mitt färgglada projekt, man blir glad av alla färgerna.
Olika färgställningar växer fram och jag ser på nystanen att vissa färger dras jag till mer än andra....

Mina lediga dagar, de fylls fort med saker jag vill göra. Jag blandar kreativitet och vila....
Solen kommer och går, men jag njuter av en lugn start på dagarna med frukost framför nyhetsmorgon. Vissa dagar är planerade, andra mindre planerade precis som det ska vara under semesterveckor!!! Det bästa är att man kan göra så mycket av det man annars varken orkar eller hinner. Jag är inte så beroende av vädret, men det är klart lite värme, lite sol och några regndroppar... Lagom är bäst, inte bara det ena eller det andra!!
Jag njuter i alla fall, nu kommer ett av mina favisprogram Morden i Midsommer!

Kram Aase!!

1 kommentar:

Guldkant sa...

Mmmmmmmmmmm vad det låter härligt. jag jobbar i drygt två veckor till men sedan blir det tre veckor i stugan vid havet utan några som helsta måsten utan bara slappa. äta gott, bada och LEVA. Vi laddar alla våra batterier där uppe.

OCH jag brukar alltid virka :-) Älskar att virkarutor särskilt i härliga färger precis som dina.Det är så befriande att se färdigt resultat så snabbt. Tyvärr brukar kag alltid tröttna innan jag hinner virka ihop dem men men det är befriande och kul fram till dess.

Njut av din ledighet

Kramar Lotta