söndag 1 juli 2012

En sommarpresent

JAG, har fått en sommarpresent av min älskade dotter Johanna. Ett paket med som Johanna själv sa:
"Lite av din smak och lite av min förenade för att bli något skojsigt. Vackra papper, kork att stansa i, bling, stenar, en liten stämpel, små bokstäver i trä och vackra tyger.... Det är bara att sätta i gång.
Fick dessutom en lång pratstund om alla kreativa ideér som vi båda har och som vi vill göra eller har sett på något av alla forum man kan hitta ideér på. Det är så roligt att dela så mycket kreativitet, och att vi är olika men kompletterar varandra så väl och vi uppskattar varandras kunskaper.
Underbart för själen att få vara kreativ!!
Länge har jag gått och grubblat på en sak som jag gjort idag,Jag har skickat ett paket till en kär bloggvän. Bara för att... ibland känns som det är rätt sak att göra, när tanken funnits ett tag....

Underbart med en regnig dag, jag njuter av att flera tankar blivit gjorda och jag känner mig nöjd av dagen! Snart dags att natta sig, i morgon  ny dag och nya möjligheter....

Ha en fin Måndag! Kram Aase

Inga kommentarer: