söndag 5 augusti 2012

En bra helg....

Vilken skön och lugn helg jag haft! Jag har fyllt på min glädjebank lite till, jag är rik på glädjor och det är inte helt fel!
Jag har umgåtts med nära & kära, ätit god lördagsfrukost hos Sofia & Johan. Promenerat tvärs över staden och tillbaka, handlat och lagat matlådor. Fortsatt läsa i min spännande bok, stickat på den sötaste lilla flickkofta jag sett. Pratat med finaste Mamsen och fått visa alla läckra foton från Stockholm. Njutit av tystnaden som blir när man stänger fönstren/balkongdörren. Jag har städat och plockat, gått igenom och packat pysselsaker som skulle med på Scrapträff. Bokat tvätt tid och burit ner saker till förrådet. Träffat mitt Scrapgäng och suttit och pysslat i flera timmar, så nu finns det kort till försäljning. Men kanske det bästa av allt är att jag vaknat av mig själv och kännt mig utvilad... både lördag och söndag! Det är en skön känsla det....

Ha en fin söndagskväll!!
Kram Aase!

Inga kommentarer: