lördag 4 augusti 2012

Vardagsliv

Det tar inte så lång tid att komma in i vardagslivet igen efter några veckors ledighet. För min del känns vardagen spännande och mycket nytt har tagit form. Beslutet att våga pröva något nytt jobbmässigt  känns helt rätt. Snart ska jag till Campus Varberg, för uppstart av Ateljérista B. Har en del kreativa projekt att göra och i morgon är det dags för träff med "Scrapgänget" igen. Jag lever ett vardagsliv som jag njuter av och som jag kan styra! Jag ger mig själv tid för återhämtning, tid för att umgås och tid för kreativiteten att växa. Jag har ett gott liv, även om vägen hit har varit krokig, snårig, upp & ner och vid sidan av vägen ett antal gånger. Är jag idag starkare än någonsin och mår bättre än på länge. Känns som en bra start på hösten att krafterna återvänt och livsglädjen lika så!

Hoppas ni också prioriterar att få tid för återhämtning och det som ni mår bra av!

Kram Aase!

Inga kommentarer: