lördag 18 augusti 2012

Färdig....

Nu är den klar, världens sötaste lilla flickkofta! Jag har stickat den till min fina vän Susannes barnbarn Tindra, hon kommer bli ljuvligt söt i den. ♥ Jag är så glad att jag fått sticka något så roligt. Älskar spetsstickning det gör hela arbetet så mycket roligare. Har ju alltid något projekt på G när jag sitter och kollar på TV:n. Idag har det varit en perfekt slappardag, sovit länge och bara varit. Jag har lyssnat på min kropp som behövde en dag i lugn och ro.

Ha en fin lördagskväll!
Kram Aase!

2 kommentarer:

Karin sa...

Jag har också njutut av en skön lördag med härlig sol och värme i eftermiddag. Vilken underbar kofta du stickat. Kan tänka mig den lilla tösen i den. Beundrar alla som kan sticka. Det har jag aldrig lyckats med. Ha en fortsatt skön helg!

Mikaela sa...

Åhh va fin den blev! Aase, du är en fena på det här med stickning. Tindra kommer bli jättegullig i den :)