söndag 19 augusti 2012

Härligt med lite på G...

Projekt på G!

Jag är så tacksam över mycket i livet. Framför allt min fördjupade kunskap om mig själv och vad jag mår bra av. I går vilade jag, idag har jag fyllt dagen med roligheter och måsten. Haft LillSis & Emmisen här på fm, samtidigt som jag sprang upp och ner i tvättstugan hjälpte vi varandra att bli snygga i håret! Har hunnit med en husvisning tillsammans med min goa dotter Sofia dessutom har jag och S fikat hos mamma-mormor. Jag har strukit all stryktvätt och börjat packa lite inför morgondagens äventyr! Kursstart av Ateljérista B, Campus Varberg, ska bli så roligt och spännande att starta med höstens skolarbete! Jag ser verkligen fram emot vad det kan ge.... Har också fler roligheter att se fram emot. Det händer lite runt omkring mig vilket säkert kommer fylla på energikontot. Många Projekt på G, det gör livet lite mer spännande!

Ha en fin söndagskväll och en lugn bra start på veckan!

Kram Aase!

Inga kommentarer: