tisdag 21 augusti 2012

Ateljérista B, kursstart



Varit två dagar i Varberg och Campus för kursstart av Ateljérista B. Underbara dagar, nya tankar och ideér föds under blandningen av teori och praktik. Ser fram emot att få dela med mig till mina fina jobbvänner i morgon. Vi var dessutom på en fantastisk konstutställning på Varbergs Konsthall.....

Underbara alster av Olav Christopher Jenssen.
Från gren till skulptur, var ett av projekten vi gjorde dessa kursdagar.
Det var verkligen illroligt att jobba med gipsbindor och en gren från skogen :)
Klar? Ja, kanske.... Kommer absolut jobba vidare med gipsbindor, min prestationsångset har släppt.

Jag ser fram emot fler kurstillfällen under hösten, gillar att praktiskt arbete varvas med teori och härliga diskussioner. Nu gäller det att ta tag i allt som ska läsas och mitt projekt med barnen. Men först får jag landa i allt som hänt dessa två dagar......



Ha en finfin tisdagskväll! Kram Aase!

Inga kommentarer: