onsdag 26 september 2012

Höst....

 
Tänk att få landa i hög med vackra löv......
 
Jag älskar hösten och alla dess vackra färger. Jag gillar de friska,lite kalla och soliga dagarna som bara hösten kan ge. Jag uppskattar att få sitta ner och höra regnet smattra på fönsterblecken samtidigt som ljusen brinner i min lya. Jag har skapat en oas, en ny borg som bara är min. Jag njuter av friden jag känner när jag kommer hem och stänger dörren. Åter finner jag glädjen i att fixa och dona för mysighetens skull... Det är höst i min lya och utanför mitt fönster och jag njuter!!! Det är min tid, det är nu som resultatet av mitt tålamod och livsgnista visar sig. Jag mår gott och njuter av dagarna som kommer och går. Det finns så mycket roligt som jag har framför mig de närmaste veckorna.... Livet är gott!
 
 
Ha det gott, gör något varje dag som ger dig glädje och som du mår bra av......
 
Kram Aase!

1 kommentar:

Linda "Me and my boyz" sa...

Vad underbart du beskriver glädjen med hösten och alla dess fördelar :) Jag känner precis som du, jag älskar hösten med alla vackra färger, den friska luften och att tända massor av ljus och bara krypa upp i soffan och njuta, av en bra film, en god bok eller bara av tystnaden <3
Kram på dig.