söndag 30 september 2012

Illfin lördag....

Hittar nästan inte ord på hur stolt jag är över min son Rasmus. Var på TTA-race igår och såg honom in action på jobbet. Jag är grymt imponerad och så glad över att fått uppleva en dag på racebanan och tur med vädret hade vi dessutom, kallt, lite blåsigt emellanåt och även lite värmande sol men inget regn!!! . Det blir absolut fler race för mig i fortsättningen, så roligt! Tänk vad han kan min son, mekanikern! ♥
Johanna & jag, båda djupt imponerade av vad dagen gett oss!

Med mig under dagen hade jag även mina fina vänner Familjen Rösler-Alholme. Mysigt att få en dag med lite härliga upplevelser, killarna M & M tyckte det var så roligt och fick varsin keps av Rasmus. Lycka ♥ .... På kvällen var de hemma hos mig, medans  mamman & pappan var på 50-års fest. Vi hade en mysig kväll med tacos, pyssel, filmer och mycket prat och skratt!
 
Vilken illfin lördag det blev.....!
Kram Aase!

Inga kommentarer: