onsdag 31 oktober 2012

En liten ekorre....

 
En liten ekorre har flyttat in idag, han ska bo i en liten väska av papp. Väskan ska nu pimpas för att bli redo för en tur till mitt nya jobb. Allt för att överraska barnen :) Älskar det här med små detaljer som ger lite spänning i vardagen för alla goa barn... Jag har ett jätte bra och roligt jobb, jag njuter av mina dagar och trivs super i mitt team. De ger nya utmaningar och nya diskussioner nästan varje dag. Allt för att växa och lära! För att det ska vara roligt att gå till jobbet varje dag krävs allt detta... Jag är grymt nöjd med att fått landa i det som ger så mycket! Jag är tillbaka i det som jag en gång valde när det gäller mitt yrkesval. Känns otroligt skönt, har ju några år till att jobba och mer att ge....
 
Ha en underbart slut på veckan! Jag ska njuta av lovmys på jobbet och pysseltid när jag är hemma...
 
Kram Aase!

Inga kommentarer: