söndag 21 oktober 2012

Just me....

Just me! ♥
Känner mig lika glad som på bilden :) Allting är klart mycket bättre och lättare när man lever livet som man själv vill. Det här med att känna efter vad jag vill, vad min kropp behöver och vad som gör mig glad betyder oerhört mycket. Jag är tacksam över vad livet lärt mig, även om det är på den tuffa vägen. Jag har så många fina vänner som ger mig energi, som finns där både i glädje och sorg. Jag är tacksam över att jag kan säga JA, och mena det. Att jag kan säga NEJ, utan dåligt samvete, utan för att jag måste göra vissa medvetna val. Tänk vad klok jag blivit....
 
Jag har en vecka med många saker inskrivna i min almanacka. En del är för att finnas för dem som står mig nära och som just nu behöver mig ♥  En del är saker som måste göras i vardagen. Det finns också saker för min hälsas skull, och i slutet av veckan är det dags att vårda själen med en härlig ScrapTräff i dagarna två. En vecka fylld av mycket som både tar och ger.... Men det fixar jag, för jag har laddat mina batterier i helgen med, egentid med mig själv och umgänge och biobesök med en av mina fina vänner som ger energi. Tack, Maria för en mysig eftermiddag/kväll.
 
Nu är det dags att krypa ner under täcket! Må gott alla mina bloggisar!
 
Kram Aase


3 kommentarer:

Linda Griffin sa...

Det låter som du har en härlig vecka framför dig! Är så glad att du mår bra och att du känner att du hittat en bra balans ♥ Stor kram!

Sockergrynet sa...

Jag tycker du är så snygg och fräsch på bilden!!! Skönt att du mår bra! Vi ses i helgen! ;)

kram

Johanna sa...

Åh jag vill också på träff! :) Hoppas allt har gått bra idag? KRAM