lördag 20 oktober 2012

Vilken fantastisk kväll...

Detta oerhört vackra armband fick jag av mina gamla kollegor igår, ett fint minne att använda och samtidigt tänka på dem.
 
Det var en finfin kväll igår.... Min och SofiaK´s avtackningskväll. Visst trillade det tårar ner för mina kinder,(jag är så blödig) när en av kollegorna höll ett litet tal. Det var fantastisk god mat, gott att dricka och ett jätte stort gäng av gamla kollegor som sågs på Restaurang Rennäsans. Jag blir alldeles varm om hjärtat över så mycket omtanke och kärlek. Fick den finaste av fina kompilmanger av min fina vän Kita. Det tar jag och stoppar in i mitt innersta för att plocka fram när livet känns svårt: -"Du ser ut att må så bra Aase, det strålar om dig!!"  TACK, Kita den värmde och JA, jag mår väldigt bra just nu... Vilken tur att de finns nära min nya arbetsplats mina goa vänner, så jag kan vinka till dem då och då. Många kommer jag träffa ändå, det är tur det.....
 
Ha en fin lördagskväll!!
 
Kram Aase


Inga kommentarer: