söndag 11 november 2012

Att göra ingenting.....

 
"Underskatta inte värdet av att göra ingenting.
Att bara ströva omkring alldeles ensam,
lyssna på allt som man inte kan höra
och bara ha det bra...."
Nalle Puh
 
Han är bra klok, Nalle Puh! Idag har jag glidit runt i lägenheten och bara gjort lite här och lite där. En extremt slö dag. Men ack så välbehövlig! Att fylla på mitt begränsade energiförråd är nödvändigt, har en full proppad vecka framför mig. Här gäller det att andas, ta en dag i taget och inte bli stressad. Igår var jag en sväng ner till stan och fikade tillsammans med en gammal klasskamrat från gymnasiet. Så himla trevligt, det gav också energi att sitta ner och prata om både då och nu! Jag är så glad att det blev tillfälle att ses! Tiden gick väldigt fort... Resten av dagen blev lika slö som idag, så jag har verkligen laddat mina batterier för veckan som kommer.
 
Ha en skön söndagskväll!
 
Kram Aase!

1 kommentar:

susanne lindén sa...

Tack för dina fina kommentarer hos mig. Stjärnorna är superenkla att göra och passar bra som pyssel åt de mindre barnen.

Ha en bra vecka!