söndag 25 november 2012

Att vara rädd om sig själv....

 
Jag är grymt rädd om mig själv, skyddar mig från mycket..... Med den erfarenhet jag har fått så är det kanske inte så konstigt. Men ibland får man öppna upp och möta det som kan ge livet extra livskvalite, lite ny energi och glädje.  Jag har gjort det och haft en fin fin kväll!! Tänk vad mycket livet kan ge med lite perspektiv på saker och ting. Det är skönt att kunna kliva runt på livets väg med lätta steg och nyfikenhet på vad som kan finnas bortom nästa kurva. Istället för att med tunga steg, kliva runt i något som man inte ens kan komma ifrån. Man ska vara nyfiken på livet, ta en dag i taget och våga göra saker man mår bra utav! Så just nu: Life is good!
 
Ha en go Söndag! Jag ska få "förrådsröjs" hjälp av bästa döttrarna och troligtvis även två starka svärsöner och i eftermiddag kommer ett gäng julkortsugna jobbvänner hem till mig! En härlig söndag har jag framför mig!!
 
Kram Aase.

1 kommentar:

Kajsa sa...

sänder en stor kram! hoppas röjjet blir givande.. kanske finns där en skatt gömd bland kartongerna. =)