måndag 26 november 2012

Present....

 
Fick en totalt oväntad present igår av min äldsta dotter, jag blev så jätte glad. Limoncello blev en favorit när jag var i Italien förra våren. Johanna var där förra veckan på tjänste resa och med sig hem hade hon denna till mig :) Tack älskade dotter för din omtanke! Jag ska spara på den och avnjuta den vid speciella tillfällen.... Mmmm, kan känna smaken i munnen ♥
 
Vilken energi givande helg jag haft, laddat mina batterier jag har gjort sådant jag mår bra av. Att fått fixa iordning både i skrubb och källarförråd är väldigt skönt. Tack till världens bästa döttrar och deras underbara sambosar som hjälpte mig igår!!! I mitt arbetsrum står adventsljusstakarna och stjärnorna och väntar på att ställas fram. Snart, alldeles snart kan man njuta av att det blir lite ljusare både inne och ute. I år tänker jag verkligen njuta av den tid som kommer, jag känner en förväntan och glädje över allt som finns framför mig. Mys i adventstid är ju något alldeles extra.... ♥
 
 Mitt liv känns i fas och det finns så mycket som jag mår gott av. Att få balans i livet var en av de saker som jag satte som mål i början av året..... Jag är på riktigt god väg, det känns som jag uppfyllt de löften jag gett mig själv. Jag tar en dag i taget och njuter av det som finns för mig. Att för första gången på länge kunna göra saker för min egen skull och njuta av det känns alldeles fantastiskt. Livet för med sig så mycket gott som man kan ta tillvara på. Det är nu min stund är på jorden och jag tänker njuta och göra det som känns bra för mig.....
 
Ha en härlig måndagskväll!
 
Kram Aase!

Inga kommentarer: