onsdag 28 november 2012

Så mycket att må bra av....

( Bild lånad från Internet )
 
Det finns så mycket att må bra utav! Jag gör det bästa för att njuta av allt just nu. Idag har jag haft kurs i scrapbooking hos Pysselskafferiet i Gånghester. Jag bara älskar att få inspirera och ge det jag kan till andra. Känner ett sug efter att få scrappa layouter igen. Det var länge sedan nu, mest blivit kort ett tag. När jag stod där och tittade på hur de andra gjorde och ställde frågor så att de fick tänka efter... Så blev jag verkligen berörd över hur mycket man kan njuta av sin kreativitet..... Det är stor och viktig bit i mitt liv den släpper jag aldrig, sedan kan metoderna växla hur man utövar sin kreativitet. Men det är helt klart en rikedom att kunna vara kreativ.....
 
Jag känner mig rik ikväll och lycklig..... Det var länge sedan jag kännde ett lugn och tillit till livet. Jag njuter, tar en dag i taget och det är med en viss spänning jag tar för mig av det som bjuds.... ♥
 
Ha det bäst! Kram Aase
 

Inga kommentarer: