tisdag 6 november 2012

Grattiskort till Emma

Framsidan, hittade en bild i en gammal Inzpira som var min modell. Klippte till en egen mall i den storlek som jag ville ha kortet i.
Baksidan, på kortet.
Här är framsidan nedfälld och baksidan lutar sig mot en burk för att jag skulle kunna fota :) Ni ser en liten ficka på det nedfällda locket där jag stoppade två presentkort i.
Ett detaljfoto på muffins, stommen är utstansad i en QK-dies.
Så här såg kortet ut i sidled, kortet nyps ihop med en klämma dekorerad med spets och band.
 
Det blev mycket uppskattat och jag kände mig väldigt nöjd med att klurat ut hur jag skulle få till ett kort som var ovanligt för mig :) Bra kombo :)
 
Idag är jag hemma för andra dagen med feber, huvudvärk, skav i halsen och snuva. Känner mig så där om jag ska vara ärlig. Idag hade det dessutom varit Ateljeristadag med besök på Akvarell Museet i Skärhamn. Men jag insåg sent i går kväll att det skulle inte fungera att åka med. Men det känns tråkigt, det är bara sju dagars utbildning och hög närvaro krävs... Håller tummarna på att jag inte får allt för mycket att göra hemma extra, kurslitteraturen och projektet tar redan mycket tid...
 
Jag kryper upp i soffan igen och gör ingenting....
Kram Aase!

Inga kommentarer: