lördag 22 december 2012

Årets sista julkort

Tänk att när man övervinner sin rädsla så finns det liksom inga gränser för sin nyfikenhet...
Jag bara älskar att måla stämpelmotiv, det är lite som när man var liten och fick en ny målarbok och målade det finaste man kunde :) En bra känsla... Jag njuter av varje kreativt ögonblick jag gör, det finns så mycket mer som ska komma ut. Jag har en hel del projekt och tankar jag vill göra. Nu under min långa ledighet hoppas jag det finns ro och tid till det. Jag inväntar de rätta ögonblicken och under tiden avslutar jag lite projekt som funkar oavsett rätt ögonblick :)
 
Ha en underbar lördagskväll!
Kram Aase!

2 kommentarer:

susanne lindén sa...

Jättefint julkort! Du gör verkligen vackra kort och tavlor och pinntomtarna var en fin idé. Vill önska dig en God Jul & Ett Gott Nytt År!

Karin sa...

Underbart julkort!