lördag 22 december 2012

Fredag och det händer lite nytt....

 
Äntligen har den hittat hem denna lilla tavla.... Nu bor den hos en fin och go granne, Linda. Tänk vad roligt det är med dessa små tavlor med spår av barnens födelsedagar......
 
Idag är det dessutom premiär, för en ny blogg och den gamla ska få behålla sin skepnad :)
Ängel60, kommer finnas kvar, men nu enbart med min kreativitet. Med de alster jag skapar och andra kreativa ideér som jag vill dela med mig till er av... Ni som känner mig vet att det behöver ni inte vara oroliga för, det kommer inspiration titt som tätt.....
 
Men. det finns också en ny blogg: Från djupet av mitt hjärta! Där kommer ni hitta mina tankar, funderingar om livet. Jag kommer skriva om mina val i livet som gör att jag mår bra mm. Där kommer ni hitta mig i skrift, om mitt vardagsliv. Känner att jag vill dela upp mig lite, så nu kan ni få båda delarna fast på två ställen :) Så Välkommen att kika in där också!
 
Så nu avslutar jag en fin fredag med att önska er en skön nattsömn med många fina drömmar!
 
Kram Aase!

Inga kommentarer: