lördag 2 februari 2013

Kreativ lördag....


 
Två nya kort för dagen att visa i bloggen idag :) Det är inte illa! Dessutom fick jag gjort en layout! Nr 1 för året, den får jag fota i dagsljus och visa en annan dag. Har också med mig ett antal klädda kortstommar hem, bara något litet som fattas på dem för att de ska vara klara. Det blev en härligt kreativ lördag. NU sitter jag i soffan trött med en värkande kropp som snart strejkar. Men känner mig nöjd med att jag fått gjort lite grann. Av någon anledning känns det alltid bättre om man har med sig ett resultat hem. Konstigt, ingen kräver ju det utan det är den där inre rösten som alltid funnits inom en, att det är resultatet som betyder något! Inte att man haft en dag fylld med nya männiksor, mat, utmaningar, glada skratt och annat som fyller på energi depåerna lite granna.....
 
Crea Diem!

Inga kommentarer: