måndag 4 februari 2013

Till M

Har en go vän fyllde år i fredags, då fick han detta kort. Att göra "killiga" kort är lite svårt, hur ska man dekorera dem...??? Men han blev glad, det var det viktigaste!! Jag missade hans samtal igår, så synd! Var upp och ner i tvättstugan och lyssnade inte av telefonsvararen innan sent på kvällen. Det värmde mitt hjärta när jag lyssnade av den. Tack M! Trots det, sov jag som en kratta i natt... Min värk har blivit riktigt illa, så det var svårt att komma till ro. Fick ta beslutet att stanna hemma idag och har sovit bort större delen av dagen, blir så trött när jag har sådan värk. Stannar hemma några dagar, för att komma i balans igen. Skönt för själen är att måla stämpelmotiv har jag kommit underfund med. Det har jag roat mig med i soffan ikväll. Tur man kan göra något när det känns stopp i kroppen. Kreativitet är ren själavård! Ta hand om er!
 
Crea Diem

Inga kommentarer: