fredag 3 maj 2013

Ny ateljé ♥

Ibland undrar man hur man tänkte? Varför tog jag inte detta rum till ateljé från början.... Förmodligen för att jag inte var i fas just då! NU är det mitt nya favvisrum :) Här kommer jag tillbringa många timmar, fyllda med välmående! Njutning för själen ♥
 
Lika härlig som min ateljé blev, lika härligt blev mitt sovrum! Ombonat, färgrikt och alldeles perfekt. Så mycket jag, det som är jag här & nu!!!  Här kommer jag sova gott och drömma söta drömmar
 
Mitt hem är fullt av tavlor till min utställning :) Full fart hela helgen med det sista, slutgiltiga som att namna alla alster, helt klart det svåraste ♥ Men också det mest givande, jag och livet är ifas!
 
Crea Diem..... ♥

1 kommentar:

Lilli sa...

Härligt att se att du mår så bra, jag hoppas att jag kan komma på din utställning och titta på dina fina tavlor.

Kram
Lilli