tisdag 7 maj 2013

Trettiofyra och premiärnerver

Trettiofyra stycken tavlor blev ikväll utkörda till Grovare. I morgon förmiddag ska även jag komma dit. Jag har packat lite ombyten och laddat med pysselfix att göra under utställningen så nu är jag redo. Blommor vattnade och lite undanröjt blev det också. Månader av förberedelser och planerande är nu slut.... Känns skumt, lite konstigt nästan vemodigt. NU känns det som ett jätte kliv till nästa steg: att hänga alla tavlor, få det att se snyggt ut och att varje tavla blir unikt placerad....  Usch, tror jag helt plötsligt blev drabbad av premiärnerver!!! Dags att krypa ner under täcket, läsa en stund och försöka sova några timmar. Med största säkerhet kommer det rapport om hur allt har gott på utställningen här i bloggen så snart jag kan!
 
Hoppas att några utav mina bloggläsare/följare kommer att besöka utställningen och att ni då kommer fram till mig! Jag är på plats hela helgen! ♥♥♥

1 kommentar:

Linda Griffin sa...

ÅH vad jag önskar att jag kunde komma förbi. Vi är förvisso på resande fot uppåt, men det blir tyvärr för lång omväg för oss.

Önskar dig all lycka till, är säker på att du kommer göra succé! Se till att någon tar foton så vi kan få ta del av din utställning här i bloggen.

Stor kram och spark i baken ♥