fredag 15 november 2013

Lite inspiration kanske

Det är svårt att fota mina kort, jag använder min nya mobil och korten blir så där med ljuset som är just nu. Bloxten är super bra men inte till detta ändamål :) Men ni får helt enkelt ta det som det är just nu...
 
Detta är helt kalrt den roligaste vikningen just nu. Trishutter card, den blir det fler av helt klart!

Kortet uppställt, lite snett ser jag nu :)
Stafflikort, i lite bruna tonder. Jag utmanar mig själv ibland att scrappa i färger jag inte vanligtvis använder. Dessutom var det skönt att göra åt de papper jag hade sedan länge.
 
Sist ett vanligt enkelt 15x15 kort. Alla dessa kort är använda som inspiration på mina jultemakurser. Sista chansen är den 28/11 att gå en kurs detta året. Temat är JUL, av någon anledning. Kolla in på Pysselskafferiet.se så får ni mer infomation eller kolla mina tidigare inlägg om kurser.
 
Ha det bäst, önskar er en härlig helg!!