fredag 22 november 2013

nytt

Det blir mycket julkort just nu, men det kanske inte är så konstigt. Här är två enkla 15x15 kort där jag lekt med underbara härliga papper. Jag återkommer då och då till dessa kort med underbara papper som talar för sig själva!

 
Ihelgen är det åter pysselmysdag, lördagen tillbringas med några fina vänner som kommer för att göra julkort. Det blir med all säkerhet lite gott att äta och dricka. Glögg är ju givet på en julkortspysseldag. Liksom julskivorna som nu är framplockade..... ♥
 
Jag illgillar denna tiden på året, adventstiden, julkortsfixande, glögg och julmusik. Så jag njuter av det och av tid med vänner som jag inte träffar lika ofta som jag skulle vilja ♥
 
Crea Diem ♥

1 kommentar:

Cath. sa...

Underbara julkort! Tack för inspiration som jag så väl behöver!
Kram fina Aase och lova mig att nästa gång du kommer uppåt att du kommer och hälsar på!