fredag 27 december 2013

Advent och jul har varit här...

 
Hela november och december har varit fyllda av mycket härlig pysseltid på olika sätt. Pysselkvällar med fina vänner, scrapträffar och en hel del julklappsfix till nära och kära.... Att en "Mammarazzi" som jag missar att fota en hel del, skyller jag på ren och skär glömska!! Dessutom så här i slutet av året så känns det inte så viktigt att dokumentera allt. Ja, ja det blir bättre i januari, jag låter det vara fram till nyår så tar jag nya tag då osv. Känns det igen? Tror att vi är många som tar en paus just nu och bara är..... Igår blev jag påmind om hur skört livet kan vara, så jag tänker njuta av årets sista dagar. Stoppa in julens fina minnen in i min minnesbank. Njuta en stund itaget och göra just det som jag vill göra just nu. Jag behöver vila kroppen, hjärnan behöver ta en paus och det är tid för återhämtning....
Jag tänker helt enkelt samla ork och kraft till det nya året 2014.
 
Ta hand om er alla mina bloggläsare, ge er tid för att bara vara!
 
Crea Diem ♥ Skapa Dagen

Inga kommentarer: